تولید محتوا چیست، معرفی انواع و کاربردهای تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا چیست و معرفی آنواع آن
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
( تعداد رای 1, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

تولید محتوا چیست؟

در پاسخ به سوال تولید محتوا چیست باید گفت، خلق و تولید هر گونه، تصویر، عکس، ویدئو و متن از قبیل مقالات و مطالب مفید و مرتبط، برای تاثیرگذاری بر بازار هدف، پاسخ به سوال تولید محتوا چیست می باشد. هدف اصلی این نوع بازاریابی تاثیرگذاری و جذب مشتری و مخاطب با بهره مندی از مطالب مفید و کاملا رایگان، اعتماد سازی و ایجاد علاقه به محصولات و کسب‌وکار شما در طراحی سایت می باشد تا بتوانید به ساده ترین شکل مشتریان زیادی را برای کسب وکارتان ایجاد نمایید.

بازاریابی از طریق تولید محتوای متنی و یا تصویری برای تمام تجارت ها قابل انجام میباشد. شما به واسطه بازاریابی با تولید محتوا به مخاطبان اثبان خواهید نمود که کاردان بوده و قصد دارید به نیازمندان محصولاتتان را کمک کنید تا با اطلاعات بیشتر در مورد محصولات بهترین و بصرفه ترین تصمیم را اتخاذ نمایند. شما با تولید محتوا ی مفید به یک امین مخاطبین تبدیل می شوید که بهترین گزینه برای مشاوره هستید این کار کلیدی ترین عمل برای فروش بوده و فروشندگان حرفه ای کاملا میدانند که اکثر خریدها دقیقا زمانی اتفاق می افتد که اعتماد بوجود می آید.

سعی کنید در مورد محصولاتتان تخصصی ترین و مفید ترین مطالب را تهیه نمایید، فیلمهای کوتاه و آموزشی از طریقه نگهداری و یا نحوه استفاده از محصولات قادر خواهید بود در نگاه مخاطبین نسبت به رقبا به متخصص بهتری تبدیل شوید و اعتماد آنها را از آن خود کنید و موفقیت خود را تضمین نمایید. کتاب الکترونیکی و یا مجله دیجیتال با هزینه ای بسیار اندک می تواند تاثیر بسیار عمیقی بر مخاطبان ایجاد نماید و بر روی سایت قرار دهید.

معرفی مدلهای مختلف تولید محتوا :

  • تولید محتوای متنی

تولید محتوا به صورت متنی یکی از شایع ترین و آسان ترین انواع تولید محتوا میباشد، نوشتن مطالب مفید، مقالات کاربردی و طریقه نگهداری و یا استفاده از این قبیل تولید محتوا به حساب می آیند. این مقالات تاثیری زیادی را بر مخاطبان خواهند داشت و کمک زیادی به سودآوری و فروش بیشتر خواهند داشت.

یک از مهمترین قسمت های تولید محتوا می تواند پاسخگویی به سوالات و ابهامات متداول درمورد محصولات مختلفتان باشد. بیایید تصور کنیم که کسب و کار شما فروش مبلمان می باشد، قطعا سوالات زیاد در ذهن مخاطبان شما وجود دارد که برای رسیدن به آنها از گوگل برای پاسخ به آنها استفاده می نمایند، این دقیقا فرصت بی بدیلی است که شما این فرصت را دارید تا به سوال آنها جواب درخوری داده باشید و مخاطبان از طریق پاسخ با سوالاتشان با تجارت شما آشنا شوند. قطعا تجارتی که می تواند مشکل و سوالات آنها را مرتفع نماید بهترین انتخاب برای خرید می باشد، چون تخصصی بودن و حرفه ای بودن شما به اثبات رسیده است.

البته این پاسخها و دیگر مطالب مفید را حتی میتوانید در قالب مجلات دیجیتال 20 تا 30 صفحه ای با استفاده از طراحی جذاب و عکس و تصویر و صوت و ویدئو، بصورت ماهانه با هزینه ای کاملا منطقی به غیر از قرار دادن در طراحی سایت در شبکه های اجتماعی نیز نشر دهید تا افراد بیشتری را جذب دایره طرفداران خود نمایید.


مشاهده و دانلود نمونه کاتالوگ دیجیتال پرزنتیشن و معرفی طراحی وب سایت کارا


  • تولید محتوا بصورت عکس و عکاسی تبلیغاتی از محصولات و خدمات

مطالعات و تحقیقها نشان می دهند که قدرت تحلیل و به خاطر سپاری مغز انسان در مورد عکس ها و تصاویر بسیار بالاتر می باشد، پس این نکته می تواند نقطه عطفی در فرآیند بازاریابی شما باشد و نباید فراموش شودکه که در مطالب و در معرفی محصولاتتان حتما از آلبوم عکس استفاده نمایید.

  • تولید محتوای گرافیکی

بعضی اوقات تولید اینفوگرافیک‌ برای سایت و شبکه های اجتماعی به عنوان تولید محتوای گرافیکی تنها راه حل هستند، آنها اطلاعات جامع و کاربردی را در نمودارهایی گرافیکی و زیبا به سادگی فراهم می کنند، اینفوگرافیک ها میتواند بصورت صرفا گرافیکی و یا ترکیبی از عکس و متن باشند که اطلاعات زیادی را به ساده ترین راه آن منتقل می نمایند.

  • تولید محتوای ویدئویی

ویدئو ها به دلیل دارا بودن دو فاکتور تاثیرگذار تصویر و صدا یکی از موجزترین ها می باشند اما به دلیل تفاوت قیمتی که با دیگر محتوا ها دارند شاید گزینه مناسبی برای همه نباشند، اما این نکته از ارزشهای ویدئو ها کاسته نخواهد شد.

تهیه محتوا به صورت ویدئوهای تدوین شده و با شکوه از فرآیند تولید، بسته بندی و یا خدمات و امکانات می تواند تاثیر به سزایی در انتقال عظمت و شکوه تجارتتان داشته باشد تا بدون هیچ دردسر و زحمتی فرآیند تاثیرگذاری را بصورت کاملا بی نقص اجرا نمایید.

  • تولید محتوای صوتی و پادکست

محتوای صوتی و استفاده از گوینده برای انتقال مفاهیم و اهداف شرکت ها می تواند در بیشتر موارد موثر بوده و به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مطرح باشد، استفاده از این رسانه در سایت و شبکه های اجتماعی نسبت به محتوای ویدئویی بسیار کم هزینه تر بوده و میتواند گزینه مناسبی برای بازاریابی و جذب مخاطبین باشد.

گر چه شاید در اولین نگاه تولید محتوا یک راه حل هزینه بر، چه از لحاظ زمانی و همچنین از لحاظ مالی نیز باشد اما یکی از مهترین و تاثیرگذارترین عوامل در موفقیت کمپین های تبلیغاتی به شمار می آید.

متخصصین و تیم تولید محتوای طراحی سایت کارا با بررسی تجارت و نوع محصولات و خدمات و همچنین بنا به بودجه شما بسته کاربردی و تاثیرگذار مناسب تجارت شما را پیشنهاد خواهند داد، تا سایتتان از سایتی صرفا جهت ثبت در پایین کارت ویزیت به رسانه ای قدرتمند برای جذب مخاطبین و سودآوری بیشتر تبدیل گردد.

هم اکنون برای دریافت بسته مناسب خود از طریق فرم زیر و یا تماس مستقیم اقدام نمایید.

تماس مستقیم جهت مشاوره رایگان: 04 74 24 88 21 98+


بیشتر بخوانید:

اطلاعات بیشتر در مورد تولید محتوا

بازاریابی از طریق تولید محتوا

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *